tisdag 27 november 2012

Telefonlös

Ja kanske inte helt men halvt i alla fall. Min låsknapp är kajko på min älskade/hatade iPhone och igår såg jag inte någon annan lösning än att lämna den ifrån mig och få en hemsk lånetelefon tills vidare. Tack och lov, jesus kristus, så fick jag behålla mitt nummer, och efter en inte alltför lång stund, lyckades jag även med bedriften att få in mina kontakter! Jag såg framför mig hur jag skulle behöva googla fram allt och alla men så är alltså inte fallet. Nu kan jag dock inte göra någonting på telefonen längre. Inte spela wordfeud. Inte ta kort. Inte blogga. Inte maila. Inte sms:a. Inte spela Healthy Heroes. Och knappt inte ringa. Snyft. Tänk att jag är så beroende av den där vita riddaren ändå. Fast jag hatar den som pesten emellanåt då den inte har något minne att snacka om. Så om det är någon out där som undrar var fanken hon tog vägen så vet ni nu. Jag är telefonmissanpassad. Och sur. Men jag håller ut. Och håller andan... /Jenni

Inga kommentarer: