måndag 11 augusti 2014

Provar pennor som Buzzador

Denna buzzning går ut på att barnen får prova en ny sorts pennor från Bic Kids Learning Sortiment. Det verkar vara med stor förtjusning som de ritar och skriver och de tycker att de är mjuka och sköna att hålla i. Lite tråkigt att det är antingen blå eller rosa som gäller tycker jag. Där hade man kunnat tänka till och ha mer variation eller något mitt emellan typiska tjej- och killfärger. Hos mina barn var det dock succé då Indra älskar rosa och Isolde älskar blått! Det verkar också vara lätt att hitta den rätta penn-fattningen tack vare markeringen! Som Buzzador får jag möjlighet att prova nya saker och vill du veta mer så läs på buzzador.com och vill du själv prova på så kan du ange mitt användarnamn som är Silverkjolen!

Inga kommentarer: