lördag 10 mars 2012

Plan B

När inte plan A går att hålla sig till är det skönt att det finns en plan B att anamma.

Idag vaknade Andreas med migrän och jag fick åka med Indra på simskolan. Jag fick även ta med Isolde som fick sitta på kanten.

Då jag hade ett möte mellan 11 och 12 på stan fick jag slänga in ungarna hos världens bästa granne Sofie som alltid ställer upp. De fick med sig matsäck och var så klart överlyckliga över den lösningen.

Efter mötet hämtade jag hem ungarna och skyndade hem för att ta på fin-stassen och i väg till nästa event - Signes namngivelsefest! Det vankades massor med god mat och tårta och kakor och kaffe och te och läsk och saft och och och... Ja mätta blev vi helt klart.

Efter denna långa dag där vi slirat på marginalerna var det skönt att bara slappa en stund med att lägga pussel och nu krascha en stund framför Bolibompa innan Mello drar igång! Får se vem som somnar först av mig och ungarna:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: