tisdag 25 september 2012

Invalido?

Om ni ser någon som stapplar sig fram och som jämrar sig ynkligt vid varje rörelse av typ varje kroppsdel så är sannolikheten stor att det är jag...

Ska hon aldrig sluta gnälla tänker ni kanske nu. Men detta är jämmer av en annan sort ser ni. Jag har gammal hederlig träningsvärk. ÖVERALLT! Hittade en dvd i mina gömmor igår från en tidning och my oh my. Den gjorde då verkan! Functional training med Annika Sjöö. Ja herre jä**** vilken träningsvärk jag har idag. Blir värre och värre för varje minut.

Nämn en kroppsdel och jag har till 99% säkerhet svhvinigt ont i den.

Men det är ju bara den ena sidan av myntet. Den andra är ju att jag känner mig sjukt nöjd med min insats och älskar nya livet! Så på torsdag är det dags igen. Men då drar jag till Gemla och kör ett pass där!

Imorgon ska jag lyssna på Per Holkneckt. Kan nog bli intressant!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: