torsdag 13 september 2012

Pensionär?

På papperet är det ju några år kvar.
Men frågar du min vänstra höft blir svaret troligen annorlunda... Herre Gud är det så här det är att bli gammal?

Som om det inte räckte med en ynklig jädra höft så har hälsporren i högra foten kommit på besök igen. Suck.

Så nu haltar jag på höger fot och kan inte stödja på vänster höft. Bitter? Inte alls. Not!!!

Fan, jag som är så sjukt peppad och taggad och nöjd med mitt nya liv. Passar INTE bra med min kalender detta ;(

Får man vara en gnällkärring och tycka synd om sig själv över en sån här bagatell? Jag gör det i alla fall. Och dessutom är jag trög, dum och korkad. För tror ni jag ligger hemma i soffan och vilar? ICKE! Nä då. Lite träning gör nog susen... Eller inte. Men nu är det gjort. Ska vila imorgon. Och sluta gnälla.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: