torsdag 24 november 2011

Torsdag - igen

Så var det torsdag igen. En månad till jul vilket känns lika overkligt som alla andra år. Och liksom alla andra år så är jag sent ute med det mesta. Adventspyssel har inte ens påbörjats mentalt. Som tur är fick ungarna en adventskalender med posten från mamma. Så nu behöver ju inte de drabbas i alla fall...

Igår var jag på föreläsningen med Kjell Sundvall och blev väldigt intresserad och nyfiken på denna man. Så pass att jag nu vill se Jägarna 2 vilket har varit helt uteslutet tidigare. Men han fångade mitt intresse måste jag säga.

I dag har Isolde varit på simskola vilket tyvärr blev lite av en flopp då hon inte riktigt nådde ner. Jag ska ringa de imorgon och se vad vi har för alternativ så hoppas jag på det bästa.

Nu ikväll har jag sen suttit i möte kring hemsidan mm som rör dagiset. Vi har storslagna planer som känns riktigt roliga!

Packad och klar ska jag nu ääääntligen sova!

/Jenni

Inga kommentarer: