fredag 12 augusti 2011

Mina gullungar är hemma!


Så äntligen har de kommit hem!
Efter en hel vecka hos mormor så är de nu åter i Kättilstorp.
De bubblade i yrsligt glädjerus hela vägen hem från Horda och berättade om allt de hade gjort. Jag lyssnade, frågade och skrattade hela vägen hem.

Väl hemma slängde de sig över sina leksaker och bara njöt av att vara hemma.
Jag packade upp LEGOT som äntligen kommit hit. Mitt gamla lego från barndomen som de genast kastade sig över och började leka med.

Efter lite stekt panerad spätta med bulgur och gurka så ritades det lite och sen hade vi lite mys i soffan innan de fick gå och lägga sig.

Nu sover de så sött och jag väntar på gästerna! Martin, Ulrika och Elvira är på gång och Andreas är ute och svirar!

Ett glas vin har jag också unnat mig!

/Jenni

Inga kommentarer: