söndag 7 augusti 2011

Operation röja i gästrummet/arbetsrummet

Idag inleddes operation röja i gästrummet/arbetsrummet.
Och det är inget litet projekt vill jag lova.
Jag började igår med att rensa ut miljoner pocketböcker som jag sorgligt nog inser att jag aldrig mer kommer läsa. Så nu har jag lagt ut en annons på Facebook att de är till salu för 10:-/st och det är en tjej som vill komma och titta så det verkar ju bra.

Sedan har jag sorterat alla mina scrapbookinggrejer i olika lådor och slängt skräp som bara ligger, testat pennor och slängt dåliga exemplar. Jag har organiserat bland kuvert, block och försöker nu skapa ordning i kaoset.

Vi har även hunnit med att handla, slänga skräp och svängt inom Per & Jill.

Sen tog jag mig en tur i skogen på några timmar. Jag fick ihop någon liter skogshallon och några liter blåbär med inslag av lingon. Jag orkade inte rensa blåbären så det får bli morgondagens projekt.

Nu har jag några dagar av pluggande framför mig om jag nu ska ha en ynka liten chans att klara tentan den 17:e augusti. Puh... måtte det gå vägen.

/Jenni

Inga kommentarer: