söndag 11 juli 2010

Cyklat igen!

Precis när jag skrivit klart föregående blogg-inlägg öppnade Andreas dörren och sa att jag hade cykelbesök.

Dvs ett besök som ville ha med mig på en cykeltur.

Och jag tackar ju inte nej till det så jag hoppade på cykeln igen. Det var Gunnel som skulle ut en sväng så vi cyklade över Natthagen över stock och sten och ner till Vederslöv och Holmarna. Där kände vi på vattnet och önskade att vi hade haft badkläder med... och sen cyklade vi hem igen via Dänningelanda. En jätteskön tur och jag tror nog vi kom upp i nästan två mil!

Så nu är jag om möjligt ännnnuuuuuu svettigare och ska hoppa in i duschen. Det blev ingen tv idag heller och nu verkar det vara åska på gång långt långt borta så det är lika bra att dra ut sladdar och hela baletten.

Dax att dra ut datorsladden med...

/Jenni

Inga kommentarer: