söndag 4 juli 2010

Haväng 2010

I lördags morse styrde jag bilen mot käraste Haväng. Det är ju en tradition sedan fem år tillbaka att vi träffas där.

Jag, Ulf, Joakim, Spettan, Roland, Ulrica och i år även Torbjörn. Andreas stannade hemma i år och vi bytte ut honom mot Ulricas kille.

Vi var på Kiviks musteri och inne i Kivik på dagen och på eftermiddagen slappade vi på stranden och åt lite pastasallad och sippade på mousserande. Strålande sol och helt alldeles underbart.

På kvällen grillade vi och hade det mysigt men när de andra gick ner på stranden på natten gick jag faktiskt och la mig. Det var också väääldigt skönt.

Idag packade vi ihop oss och sen städade vi ur rummet. Sen gick vi ner på stranden och slappade där i ett par timmar. Sen åt jag lunch och efter det åkte vi hemåt. De andra tog sig till Malmö och jag körde hem till finaste Kättilstorp.

Jag har haft en helt fantastisk helg och jag längtar redan till nästa år!

/Jenni

1 kommentar:

Anonym sa...

Wieiieiei !!!!
Det var sol,bad och strandgala !!!
Hahahhaha, jag längtar oxå tillbaka.
TACK, du förgyllde min helg.
Ulf