måndag 5 juli 2010

Fin-måndag

Idag efter jobbet kom Ida, Daniel, Viggo och Iris på besök.
Ungarna lekte och badade och hade det härligt i solen och vi förberedde lite mat. Sen åt vi grillat, potatissallad och vanlig sallad och efter detta lite smaskig "glass" som jag svängde ihop lite snabbt. Ett glas rött och kvällen var räddad!

Samtidigt övade jag min simultanförmåga och tvättade och röjde i köket också, så när gästerna väl åkt hem och ungarna var i säng, kunde jag med gott samvete hoppa på cykeln och cykla en tur. Jag hade tänkt mig en timmes cykling men sen blev det sträckan som blev intressant. Jag cyklade till Rockatorp och sen ut på 23:an och hem igen. Puh! Dessutom måste jag ju tok-cykla som om björnen var efter mig, så när jag kom hem var jag helt slut och pustade ut med ett glas vatten i solnedgången...

Nu lite datortid, snart en snabb dusch och sen i säng.

Men vilken härlig dag!!!

/Jenni

Inga kommentarer: