torsdag 11 november 2010

The challenge...

Min fina vän Evelina har tydligen utmanat mig och jag är inte den som är den, så here it is;

4

4 tv-program som förtjänar min dyrbara tid - Nip/Tuck, Bonde söker fru, Så mycket bättre, Idol (jag erkänner direkt på alla fyra!)

4 saker jag gjort idag - ätit lunch på restaurang, lärt mig några ord på värmländska, haft soppmiddag med grannen och förträngt mina studier.

4 saker jag längtar efter - kursavslutet i december, Linda i USA, vårdagsjämningen och vår bröllopsdag i mars.

4 saker på önskelistan - mer tid, mer solljus, en ny klocka och en ny kamera.

4 things I hate - gråregnslaskhöstdagar, översittare/besserwissers, egoister och oärlighet.

4 personer som jag i min tur utmanar - Ulrika, Dozan Design, Madde och Magdalena!

/Jenni

3 kommentarer:

Evelina sa...

:)

madde_misiu sa...

Ha ha ha,
Ja nu ser jag detta när svärmor o svärfar e på besök mitt i idol så imorgon slår jag till.....

madde_misiu sa...

Klart !!!