tisdag 2 november 2010

Allt eller inget

Igår var det måndag och jag borde ha pluggat.
Det gjorde jag inte.
Jag låg i soffan och tittade på tv och njöt av varje lat sekund.

Idag är det tisdag och jag borde plugga.
Och det gör jag.
Jag är inne i ett flow banne mig och skriver så tangenterna glöder.
För det är väl de som glöder nu när pennan är uråldrig och aldrig används va?

Hur som helst så är jag så jävla glad för min grupp fick godkänt på vår första gemensamma inlämningsuppgift och det var ännu en sten som föll från mina axlar. Däremot så fick jag backning på en jädra processkarta på förra uppgiften som jag fortfarande inte kompletterat med.

Är det någon där ute som är king på processkartor så kan ni ju hojta till, för jag är ju det inte...

Snart lite tv som belöning för mitt hårda arbete!

/Jenni

Inga kommentarer: