onsdag 21 december 2011

Årets julkort

Som tur är gjordes årets julkort för länge sedan.
Det enda som kvarstod var att skriva god jul och lägga i ett kuvert.
Så snacka om att jag drog en lättnads suck då jag mitt i allt blev sjuk och ändå visste att julkorten, förhoppningsvis, skulle komma fram i tid.

Idag har jag samlat mina krafter och gjort just detta.
Det vill säga; skrivit god jul, lagt i ett kuvert och satt på ett (vanligt) frimärke, och imorgon lägger jag de på lådan. Lagom framme innan jul :)

Så om det är någon där ute som vet med sig att de skickat julkort till mig men fortfarande inte fått något på lådan - håll ut. Det borde vara på plats på fredag. Annars har nog posten slarvat bort det och då får du vänta till nästa vecka. Men håll tummarna att mina kort snart är på en brevlåda nära dig.

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Men Jenni... satsa på att bli frisk och skicka dina julkort i nästa vecka annars... Kram

Jenni sa...

Men Evelina du känner väl mig? Det går ju inte... de är redan i kuverten serrö. Synd bara att det ständigt dyker upp nya kort som jag inte räknat med :(
Blir lite akut pyssel på låg nivå ikväll tror jag. Men jag har vilat i flera dagar, jag lovar. Känner mig nästan pigg! Kram