onsdag 6 juli 2011

En dag i solen

Strålande sol och ungar som sov länge länge.
Dagen kunde ju inte börja bättre.

Vi tog en tur till stranden, men det var lite en av en besvikelse. Fult och brant och miljoner "snöflingor" (någon form av växthelvete tror jag det var) som flög omkring blandat med skitflugor och skrikande ungar. Nej inte mina, men tusen andra.

Så efter några timmar gav vi upp och åkte hem och solade och slappade i trädgården istället. Mycket bättre! Ungarna badade i poolen och jag solade i stolen. Gött.

Senare på eftermiddagen mötte vi upp Camilla på Ikea och shoppade lite. Sedan tillbaka till Klagshamn för lite "härproducerad" spätta, nyfiskad och filéad och panerad och för jädra god! Sedan iväg igen till Martin och Bianca för lite bullar och kaffe. Gott, gott, gott.

Ungarna stupade i säng och snart är det min tur. Jag läser en sjukt bra bok (Eat Pray Love) som jag bara måste få klart ikväll!

/Jenni

Inga kommentarer: