onsdag 13 juli 2011

Rycket

När jag får mina ryck så är jag god damn effektiv och får saker gjort.
Idag fick jag ett sådant ryck och röjde på ungarnas rum. Bebisleksaker (omgång två) packades ner och trasiga grejer slängdes och resten organiserades och sorterades med ungarnas hjälp. Tack vare det nya skåpet/bänken så har vi nu tipp-topp ordning på deras rum igen. Och jag älskar det!!! Det som kvarstår nu där inne är att sätta ben på det blivande dockskåpet, spika fast baksidan, tapetsera baksidan och så in med möblerna bara! Fast ungarna vet ju inte detta, det ska liksom bli en surprise! Annars är deras rum så bra det kan bli just nu i alla fall.

En lekträff hos Maria, Wilmer och John hanns också med tillsammans med Sofie, Lucas, Max, Jenny, William och Nelly. Så det var fullt ös!

Middag och lite packande på detta tillsammans med ett glas rött gör livet lite lättare!

/Jenni

Inga kommentarer: