tisdag 19 oktober 2010

Måndagtisdagonsdagtorsdagochfredag

Känns som veckorna, dagarna och månaderna flyter ihop.
Ena dagen är det måndag, sen hux flux är det tisdag och snart är det redan onsdag...
Livet som passerar i en rask fart och jag som gör allt för att fylla det till bredden.

Igår var det som sagt måndag.
Jag jobbade som vanligt och efter jobbet var jag en timme hos grannen Annika som har ett tombolaföretag för att diskutera ett lotteri som vi ska ha till VIM när vi ska stå på julskyltningen i slutet på november. Efter det var jag hemma en timme med barnen innan de skulle sova och sen åkte jag och veckohandlade på Maxi. Sen hem och packade upp maten och åt middag själv. Sen pratade jag i telefon och sen var den kvällen slut.

Idag tisdag efter jobbet åkte jag och barnen hem till Sofie och åt traditionell soppmiddag. Denna gången var det en löksoppa med ost och risoni (typ) och lite annat smått och gott. Riktigt god och sen hade Sofie bakat gott bröd till också! Ungarna lekte fint och alla var nöjda och glada.

Nu ska jag plugga för snart är ju denna veckan också slut och inlämningen ska in på söndag...

Livet på en pinne!

/Jenni

Inga kommentarer: