fredag 22 oktober 2010

Slottsfru

Igår efter jobbet åkte jag med mina jobbarkompisar till Bjertorp Slott för gemensamt mingel och middag med resten av kollegorna från de andra kontoren. Vi bjöds på fantastiskt god mat och gott vin och satt uppe länge länge och pratade och skrattade.

Jag var sist i säng, vad annars? Halv två knoppade jag in och 06.30 vaknade jag imorse. Då tog jag mig ett bad i det exklusiva lejontassbadkaret och sen åt jag en magnifik slottsfrukost innan vi satte oss på möte och utbildning resten av dagen.

Vi fick även fin lunch och lite förmiddagskaffe och eftermiddagskaffe, så när dagen var slut vid 14.30-15.00 var vi alla nöjda och glada.

Jag var hemma strax innan 18 och nu har jag haft lite mystid med barnen och middag som stod på bordet (tack finaste Andreas!) och nu är det dags att plugga lite innan Idol!

Vilken härlig lyxnatt på ett superfint slott!

/Jenni

Inga kommentarer: