tisdag 12 oktober 2010

Trippel

Idag har jag haft en trippel.

Först lunchdate med Ingela och lite planering inför julskyltningen.

Sen middagsdate med Johanna, Linnea och Elin här hemma. Ungarna lekte och sen åt vi fisk i ugn, wookade morötter, squash, purjolök och paprika, bulgur och en äggsås till detta. Gott i gott.

Slutligen syjunta. Ikväll kom bara Solveig men det är inte så bara det. Vi är ju som max fem och som minst bara en. Dvs jag. Så ikväll var ju trots allt 20 procent närvarande och det är ju inte dåligt det.
Jag fick stickat en fjärdedel till på min handledsvärmare... så nästa gång, kanske, kanske jag blir klar!

Nu borde jag plugga jajamän. Men icke. Jag har ju inte kniven mot strupen ännu så jag bloggar lite, slösurfar lite och ska snart ta en dusch och gå och lägga mig. Kanske att jag känner mig mer pressad imorgon att plugga. Man kan ju hoppas i alla fall.

/Jenni

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

För ca ett år sedan så deltog du i en tävling som jag hade i samarbete med Okidoki barnkläder..kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen, dubbelt upp:

http://uj76.blogspot.com/2010/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_12.html

..då låg ett presentkort värt 250kr i potten, nu handlar det om 500kr!

Kika gärna in o delta i den med =)