onsdag 27 oktober 2010

Tjejkväll på K-Rauta

Ikväll har jag och Sofie varit iväg på K-Rauta på tjejkväll.

Tydligen har de sådana träffar en gång i halvåret och då bjuder de dit bara tjejer som får prova på olika stationer (såga, tapetsera, kakla mm) och man får ställa frågor och de berättar om tekniker etc.

Vid varje station var det dessutom en fråga till en tipsrunda och sen lottade de ut en liten borrmaskin (Black & Decker) och ett städkit mopp, hink, handduk, disktrasa och något mer.

Det bjöds på snittar och bubbel (cider men gott ändå) och lite godis här och där.
Alla som var där fick med sig en burk väggfärg i valfri kulör och dessutom...

... Dessutom fick man med sig en Goodie-Bag!!!

Den innehöll ljus, tändare, disktrasa, en trädgårdskratta (liten för handen typ), dörrstopp mm samt en rabattkupong på 20% på valfritt köp!!!

Vilken lycka! Helt klart värt att tillbringa ett par timmar där med trevliga tjejer och gott snacks och den påsen med sig hem.

Nu ska jag bara planera för målning av tjejernas ena garderob som färgen ska gå till!

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

grrr varför har jag tentor att plugga till... verkar roligare att hänga på k-rauta!

Jenni sa...

Ja det förstår jag... men jag är så impad att du är så duktig med studierna så kämpa på!!!