torsdag 20 maj 2010

Busy busy

Åh vad jag älskar mitt nya liv. Mitt nya liv som innebär att jag är så upptagen att jag inte ens hinner blogga. Det är fint det.

Igår, onsdag, sa det bara swisch. Så var den dagen förbi. Efter jobbet åkte jag inom Cykelgubben i Räppe och hittade min drömcykel.
Sen hem, åt middag, och så iväg igen. På Me & I party med Linda. Mycket trevligt och det besöket genererade att jag ska bjuda hem Lindas syjuntegäng hit i slutet på juni. Alltid trevligt med nya bekantskaper när man heter Jenni Ahlgren, ha ha.

Idag efter jobbet åkte jag hem och hämtade Andreas. Han var hemma från jobbet, sjuk, idag. Stackaren. Migrän hela natten usch och fy. Sen iväg och köpte ett batteri till Loden. Sen iväg till.... Cykelgubben i Räppe igen.

OCH jag har nu köpt min drömcykel. Plus en hjälm. Plus kedjeolja. Plus en kedjeborste. Klart och betalt.
Sen cyklade jag hem med min nya fina underbara cykel. Vilken känsla.

Hem, ut i trädgården direkt, plockade lite ogräs, planterade om mina tomater som jag fått från Marie. Och en allmän översyn av ägorna.
In, åt middag, pratade lite i telefon, badade ungarna (efter att Isolde kissade på golvet och Indra sen klev i det...), i säng med ungarna.

Och nu, nu sitter jag äntligen en stund framför datorn. Men inte länge till. Tusen bollar i luften. Imorgon åker vi till Lomma. Så jag måste packa lite och så.

Hej vad det går. Som alltid!!!

/Jenni

Inga kommentarer: