tisdag 4 maj 2010

Dag två - varm i kläderna!

Ha ha, eller inte!

Idag satt jag nästan en hel dag med en (1!!!) order.
Jag skrattar åt mig själv i alla fall, tur det.
Men faktum är att det känns ganska gött ändå att känna sig helt okunnig och som värsta newbien. Det är en mycket ovan känsla (jobbmässigt sätt) då jag varit 8 år på mitt förra jobb. Men jag vet ju att jag kommer komma in i det snart på mitt nya jobb och so far så känner jag att jag fattar vad det handlar om.

Lite i alla fall...

Efter jobbet åkte vi hem till Vickes föräldrar där vi träffade henne och lille söte Nils. En liten gullplutt som snart är 6 månader.. tänk vad tiden går fort. Han var pappa upp i dagen i alla fall och satt och myste i mitt knä lite.

Nu öser regnet ner och jag håller tummarna att det jag planterat behöver ännu mer regn så det börjar växa snart.

Nu lite datortid, sen tv!

/Jenni

Inga kommentarer: