tisdag 4 maj 2010

Dagens två trögo

Idag tyckte vi att vi var skitsmarta som lämnade en bil vid dagis och endast åkte en bil till Hovshaga. Bara det att när vi skulle åka därifrån så hade vi båda lyckats glömma detta och körde hela vägen hem.

När vi kör in på grusvägen ser jag ju att Volvon är borta... FAN, vi glömde hämta bilen... suck. Bara att vända och köra tillbaka till stan för att hämta den.

Väl hemma, stressar jag runt som ett yrväder och funderar på lunch till imorgon. Kommer fram till att jag ska göra quinoasallad och lax. Sagt och gjort. När sen allt är klart... kommer jag på att FAN, jag ska ju ut och luncha imorgon...

Men lunchen klarar ju sig till torsdag, så nu har jag ju faktiskt lunch till både torsdag och fredag redan klart. Och det känns ju jädrigt gött så klart.

Men summa sumarum är två tröga handlingar på en och samma dag. Bra jobbat!

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Men du fick ju lunch till två dagar :)

Jenni sa...

Evelina - ja det var det enda bra som kom ur den dagen.. Men jag längtar till min goda lunch i morgon å andra sidan!