fredag 7 maj 2010

Första veckan

Nu har jag jobbat en hel vecka på mitt nya jobb och det känns fantastiskt!
Jag trivs superbra och längtar nästan till måndag.

Fast det ska bli skönt att slippa stressa upp imorgon bitti utan bara kunna ligga kvar i sängen lite längre. Inte för att jag får någon sovmorgon ändå, men just bara vetskapen om att jag inte måste stressa upp i alla fall.

Idag bjöd Janne på jobbet på räkmacka! Oj oj vad gott! Lite skillnad från knäckebrödet jag tänkte mumsa på...

Till lunch åt jag stekt lax, broccoli, quinoasallad med massa gott. Det var den lunchen jag skulle ätit i onsdags och sen i torsdags.. tur att den fortfarande var ok så jag kunde äta den!

Efter jobbet var vi en sväng hos Mai-Britt och där var även Helen och Agneta så det var värsta släktträffen!

Nu har vi ätit god smaskig middag och snart ska vi slänga oss i soffan och kolla på tv och rabarberpaj!

Underbar första vecka i alla fall.
Bara synd med detta skitväder!

/Jenni

2 kommentarer:

Evelina sa...

Grattis till en bra första vecka! :)

Jenni sa...

TACK!!!