onsdag 26 maj 2010

Projekt kläder

I och med att jag kom hem med nya fina kläder, så hittade jag en smula inspiration till att ta tag i ett projekt som hängt över mig i .... håll i er nu... 2 1/2 år!

När vi bodde i Hofterup så hade jag värsta fina ordningen i min garderob och min byrå. Sen kom en flytt till Kättilstorp emellan mig och mina kläder. Av någon mycket besynnerlig anledning har jag fortfarande inte tagit tag i detta. Jag har bara haft de kläder som jag använder vikta och upphängda och resten ligger slängda huller om buller.

Jag skäms duktigt över detta.

Och till saken hör ju att samtliga garderober i huset (och jag har ansvar över samtliga utom min käre mans då så klart) dvs Isoldes, Indras, den i tvättstugan, den i hallen, samt hela klädkammaren, är i exemplarisk ordning. Är inte detta sjukt???

Hur som helst, så idag när jag skulle lägga in mina nya kläder, fick jag ett litet pyttelitet ryck och hängde upp några fler kläder. Bara så där.

Så vem vet, detta kanske var startskottet jag behövde.
Kanske har jag en fin-fin garderob som matchar resten av huset redan till helgen?

Wish me luck...

/Jenni

1 kommentar:

Evelina sa...

Och när du är klar med dina kläder kan du komma hit och hjälpa mig med mina ;P Kram