måndag 17 oktober 2011

Darr i benen

Jag gjorde det igen. Körde några "mesiga" benböj varvat med lite annat smått och gott och nu känner jag att jag knappt kommer kunna gå imorgon. Hur är det möjligt? Jag stretchade ju en hel evighet efteråt...

Ja ja, jag får väl vila imorgon och så på det igen på onsdag. Skam den som ger sig.

En stark (som fan) linssoppa har jag hunnit med att koka ihop och den blev god. Om än liiiite väl stark kanske. Och då tog jag hälften av den mängden chilipulver man skulle ta. Fast min chili var visst extra stark. Ligger nog något i det.

Samiskan gick bra och det känns overkligt att jag ska skriva tenta nästa vecka. Det har gått otroligt fort och jag är så stolt att jag lärt mig så mycket som jag gjort. Men då tentan är en ren grammatiktenta så får jag väl inse mina begränsningar och inte sätta målet för högt. För då blir jag nog besviken. Men jag ska plugga järnet lite då och då. Det vill säga dagen innan tentan, ha ha.

Nu stora röjet i köket då det ser ut som ett krigshärjat område. Sedan en dusch och sen kanske jag slänger mig i soffan. Om benen bär mig tillbaka dit :)

/Jenni

Inga kommentarer: