söndag 2 oktober 2011

Skånehelg

Mamma kom hit i fredags och jag och Andreas åkte ner till Skåne själva.

På fredagen var vi hemma hos Camilla och Mats och åt middag och drack massa gott. Blev nog lite dragen till och med. Men det var bara sååå trevligt så klart.

På lördagen fick vi sovmorgon, yes, och sen ut på en långpromenad på Järavallen och sen lunch i Lomma i det underbara vädret.

På kvällen hem till Johan och Sunna för lite god mat och sen vidare till Babel där vi såg Sahara Hotnights spela. De var fan i mig hur bra som helst! Efter konserten gick vi vidare till Möllan och sen hem och krashade i säng.

I morse fick vi ännu längre sovmorgon och sedan nygräddade pannkakor på det. Mums! Sen körde vi hemåt igen och möttes av två överlyckliga ungar och det är alltid lika härligt att få komma hem till de söta små trollen.

Ikväll har jag varit på min yoga och nu borde jag plugga. Men jag har inte lust. Och gör det då inte heller. Kommer ju straffa sig imorgon då jag har lektion. Men jag känner att det är oväsentligt. Faktiskt.

Nu en dusch och sen i säng.
En underbar helg är över och en ny härlig vecka väntar!

/Jenni

Inga kommentarer: