tisdag 25 oktober 2011

Mrs modern

Numera kan jag nog nästan kalla mig för modern. Jag alltså inte modern som i mamman utan modern som i att jag är med i svängarna.

Jag fick nämligen ett sms igår från 3. Alltså det bolag som jag använder mig av till min mobil. De hade en kampanj på iPhone 4, alltså inte den nya utan den gamla, och jag kunde inte motstå det hela och har nu tecknat mig för en sådan!!!

Och som om det inte var nog där, så har vi numera även en platt-tv i huset! Detta är dock min mammas förtjänst som har gett oss den i en tidig julklapp. Helt sjukt. Men vi har ju bara vårt fina underbara tv-skåp än så länge, men jag har en känsla att det snart är ett minne blott om jag känner min man rätt...

Så snart sitter jag alltså med både en iPhone och en platt-tv. Var ska detta sluta?

/Jenni

3 kommentarer:

Betty sa...

Kul Jenni :) Jag ska snart ta över min mans avlagda ;)

Jenni sa...

Ja nu är den här! Men det är ju inte det lättaste att navigera runt i iPhone-världen har jag upptäckt. När jag ens har täckning... suck. Men det kommer väl!

Mika sa...

Grattis! :)