måndag 31 oktober 2011

På tur

I torsdags efter jobbet åkte jag till Ulricehamn med mina kollegor och mötte upp kontoren från Eskilstuna och Göteborg. Vi åt middag på hotellet och lyckades få till lite dans/disco efteråt till allas (nästan) förtjusning. En liten efterfest hann vi med på Carolines rum och sen stupade jag i säng vid 02-rycket.

På fredagen var jag inte lika pigg och alert av förståeliga skäl, men det var bara att bita ihop. Vi var först på kundbesök och sedan hade vi utbildning hela dagen som var mycket intressant. En lunch och eftermiddagsfika och sedan bar det av hemåt.

Men jag åkte inte hem utan blev avsläppt strax innan Alvesta där Andreas och barnen hämtade upp mig och sedan åkte vi söderut till Lomma och Martin, Ulrika och lilla Elvira. Vi fick god soppa och satt uppe och pratade en stund innan jag stupade i säng.

På lördagen var vi och kollade på en bil som vi inte köpte. Vi bestämde oss istället för att satsa på fina LOD:en och rusta upp den istället. Sen åkte vi och fikade på ett mysigt ekologiskt café i Lomma och avslutade det hela med ett lekplatsbesök till ungarnas förtjusning.

På kvällen åt vi en massa gott och drack lite vin. Sedan tittade vi lite på tv och sen var vi alla ganska nöjda med den dagen.

På söndagen slappade vi på förmiddagen och sen vid lunchtid åkte vi till Furulund och Camilla och Mats där vi blev bjudna på lunch innan hemfärden.

Sedan den sedvanliga yogan på kvällen igår. Som alltid lika skönt.

Denna veckan har ungarna höstlov och Andreas börjar lite senare måndag till torsdag.
I eftermiddag var vi hemma hos Sofie, Lucas och Max och åt middag och hann även med att vara ute en sväng till ungarnas förtjusning.

Nu lite tvätt och annat pyssel innan jag ska lägga mig och läsa. Ska bli såååå skönt.

/Jenni

Inga kommentarer: