måndag 10 oktober 2011

Rusningstrafik

Det är rusningstrafik i mitt liv.
Och varvat med det kollapsar jag av trötthet.
Ibland högvarv i 190 km/h, ibland total avslappning och djupsömn på soffan.
Antingen eller.
Svart eller vitt.
Upp eller ner.

Som vanligt med mig med andra ord.

Just nu är det ett litet beslut om höstens fortsättning i samiska. Pallar jag med en kurs till på halvfart? Jag tror inte det om jag ska vara ärlig. Jag försöker truga in kunskapen. Bara grammatik dessutom. Men det känns som att hjärnan är full nu. Dessutom är det mycket med styrelsearbete som tar lite energi. Mycket på jobbet som ska fixas med. Energi som går åt och tiden är begränsad.

Ska försöka mig på tentan i alla fall och får väl ta något beslut efter det. Eller innan det. Något av det.

Nu är det sent igen... trött...igen.

/Jenni

Inga kommentarer: