lördag 28 november 2009

After mum

Igår var jag på after mum (min motsvarighet till after work) med Ian och hans kompis David och det var en intressant afton måste jag säga. Vi möttes upp vid 17.30 och jag var hemma vid 01.30 och trodde på allvar att jag skulle ta ett par öl och sen åka hem. Well, så blev det naturligtis inte. X antal glas rödvin senare kom jag som sagt hem till mamma vid 01.30. Ha ha! Hur trevligt som helst hade jag.

Idag vaknade jag vid 07 så jag är liiiite trött ska jag erkänna direkt. Men jag och mamma promenerade ner till stan med barnen och har strosat runt och shoppat lite. Sen avslutade vi med lunch på en restaurang och nu sover barnen.

Snart kommer Ian och ska följa med mig och hämta bilen hos Micke och Ulrica i Mölndal och sen är planen att jag ska hinna träffa Marcus innan jag ska iväg och se Rent i Alingsås!!!

/Jenni

2 kommentarer:

Prissan sa...

Härligt att kunna vara ute och svira ibland också! :)

Hur länge ska du vara i Götet? Har nog missat den informationen!

Kram kram

Jenni sa...

Jag har varit här en vecka och åker hem imorgon igen. Det har varit fullt upp och jag har varit ute två kvällar redan och så iväg ikväll igen... Härligt!
Kram kram tillbaka