onsdag 25 november 2009

Barnarbetare nästa?

Det blev inget stan idag pga regnet och en trött mamma (och det är då inte mig själv jag syftar på) utan istället gick vi till den lokala pizzerian och käkade pizza. Pizzabagaren ville anställa Indra och Isolde att sitta och säga hej och hej då till alla gästerna, ha ha. De tillbringade nämligen hela besöket med att göra just det. Säga hej hej och hej då så fort någon kom och gick.

Nu har jag tagit på ungarna pyjamas och snart ska jag iväg ner på stan och möta upp Stoffe och Conrad och gå på show på Lorensbergscabarén på Park Lane. Så mysigt och lyxigt att få gå iväg helt själv och bara ha det roligt. Extra roligt så klart att få göra det med Stoffe och Conrad eftersom jag inte har möjlighet att se musikalen Rent som Stoffe är med i, i Alingsås.

Hoppas det inte börjar regna igen...

/Jenni

Inga kommentarer: