torsdag 19 november 2009

Babyboom

Nu är brödet klart och det ser så gott ut!

Om en timme ska vi iväg och äta annat nybakat bröd, ska bli spännande att se vad det blir.

Har fått reda på att tre kompisar är gravida och fick reda på det inom tre dagar. Dels Marie och Oscar som ska ha i slutet av april, sen Ellinor och Fredrik som ska ha i början av april och sen slutligen Micke och Sofie som ska ha i slutet av mars. Och detta är inte ens en bråkdel av alla gravida jag känner för tillfället. Det känns verkligen som om ALLA ska ha barn! Och det är bara att gratulera alla, det är ju en skänk från ovan att ha möjligheten att få barn.

Roligt med så många glada nyheter tycker jag.

Nu måste jag ta hand om brödet innan vi sticker. Rekommenderar varmt att baka det, det är såååå gott. Recept hittar du här: Martins Mumsiga Bröd

/Jenni

2 kommentarer:

Arijeta sa...

Hej! Vad kul att läsa din blogg :) gott med bröd, ska absolut prova receptet :) o visst jag tycker med att alla e gravida just nu :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad skoj att du vill vara med o tävla hos mig =)

Kan oxå berätta att jag precis nu startat upp ännu en tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html

..där TVÅ st presentkort från en finfin barnbutik ligger i potten! Kika gärna in o delta i den med =)