onsdag 18 november 2009

Åter med blogg

Ja ha... då var det dax för blogg igen. Jag var ju verkligen superengagerad i min förra... som finns kvar ännu... men vem vet jag kanske kan blogga lite men ofta istället.

Jag har ju som sagt hittat en ny grej som upptar mycket av min tid just nu. Förutom allt annat som ska hinnas med. Just nu har jag upptäckt att man kan tävla runt om på internet om en massa fina saker. Jag som brukar slösurfa runt på bloggar av olika anledningar har helt missat detta. Men nu är jag fast och tävlar hej vilt överallt. Det är såååå roligt och så beroendeframkallande.

Men denna blogg kommer inte bara vara tävling utan även lite annat smått och gott.

Välkommen i alla fall!!!

2 kommentarer:

Prissan sa...

Vad kul att du tagit upp bloggandet igen!
Detta ser jag helt klart fram emot.

Kram Anna P :)

Jenni sa...

Ja visst är det skoj... och jag har ju som sagt upptäckt tävlingar på alla möjliga ställen och är hooked! Kolla mina andra inlägg så får du se!
Kram kram