tisdag 24 november 2009

Mammavirus?

Idag kom Gabriella förbi och vi har hunnit med både det ena och det andra. Först tog vi en kopp kaffe och sen iväg till lekplatsen med Isolde och Indra. Sen handlade vi lite och sen hem och gjorde lunch. När ungarna sov, tog vi en kaffe till och satt och pratade lite, och hon har precis introducerat en nyhet för mig. Reader!!! Men vilken grej! Så nu sitter jag och lägger in allt möjligt där för att lätt ha koll.

Nu är morsan hemma och tjatar på mig, så jag ska väl traska ner en halv trappa till köket och börja med maten. Konstigt att hon tjatar än, så här en trettio år senare liksom... Jag är snart 34 och ändå kan hon få en att känna sig som 12. Måste vara något konstigt mammavirus liksom.

Snart kommer Maria och ska mysa med oss en stund. Sen hinner jag kanske inte träffa henne mer innan vi åker hem och hon drar till Stockholm, så det gäller att passa på.

Häpp, köket waiting.

/Jenni

Inga kommentarer: