måndag 30 november 2009

Ångan uppe

Jag har fått blodad tand efter att ha haft lyckan att vinna fina saker på bloggar så är jag nu hooked. Jag var tvungen igår att tävla lite till och jag känner att jag nog får sitta en stund idag också. Det finns så många fina bloggar runt om och när de dessutom har tävlingar om fin-fina saker så blir det ju ännu bättre.

Isolde är på dagis, hon var så lycklig att få åka dit den lilla gullungen. Indra hon river runt i allt och inget så jag får nog inte ro att sitta så länge.

Jag har lagt lite fisk på tining som jag ska göra till middag tänkte jag. Vi måste försöka tömma frysen, den är så proppfull med mat och det är ju onödigt. Bättre att äta lite mer därifrån än att handla stup i ett.

/Jenni

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny spännande tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-par-belliotofflor.html

Kika gärna in o delta i den med =)

Evelina sa...

Hurtbulle där... kan jag få lite energi? Och sen undrar jag om du någonsin vinner något på de där bloggtävlingarna?

Kram