söndag 29 november 2009

Bye bye Göteborg

Då var jag hemma igen i vårt underbara hus. Sååå skönt men samtidigt tråkigt att åka från Göteborg och alla fina där.

Igår var jag och såg Rent i Alingsås och det var fantastiskt bra så klart och Stoffe var så himla duktigt. Jag åkte dit med Bobby och Sofia och sen stannade Sofia kvar och gick på efterfest med ensemblen och jag och Bobby åkte hem till stan igen. När jag väl kom hem var jag sååååååå trött och somnade på en sekund.

Imorse packade jag ihop vårt pick och pack och styrde bilen mot Kättilstorp. Jag tog en sväng inom Jenny och Jörgen och drack en kopp kaffe medan Isolde och Indra lekte med Dante under övervakning av Matilda. Trevligt att träffas även om det bara var en kort stund.

Nu är jag som sagt hemma och ska väl packa in vårt pick och pack. Detta släpande av väskor... det tar aldrig slut.
Ungarna äter som hästar i köket och sen ska vi ner på stan och gå på julskyltningen samt marknadsföra Montessori en sväng.

Dax att packa upp!

/Jenni

Inga kommentarer: