onsdag 25 november 2009

Gnisslar tänder...

Ny dag i Göteborg och dagen börjar underbart med en gnällig Indra. Finns inget för henne att skylla på just nu. Hon har sovit (i och för sig säkert för lite så det är väl det som är felet) och ätit mellanmål och ändå gnäller hon halvt ihjäl mig. Dessutom har hon börjat med en väääääldigt jobbig grej; hon gnisslar tänder och det låter SÅ illa. Antagligen är det fler tänder på gång och det är väl därför hon gnisslar och biter och gnäller men ändå. Jag blir ärligt talat skitless.

Annars har jag hunnit med att duscha (alltid ett projekt när man är själv med båda barnen) medan Indra sov och Isolde rev halva badrummet. Sen har jag röjt upp i köket och sitter nu och väntar på besök från Linda och lilla June. Ska bli roligt att träffa henne speciellt som vi inte har setts på en evighet.

Nu ska jag hålla för öronen ett tag så jag slipper höra gnisslandet och Isoldes härligt monotoma sång för tillfälligt.

/Jenni

Inga kommentarer: