tisdag 12 januari 2010

Boklös, bokrik och bokval

Hemma igen efter ett bra möte med resten av styrelsen. Idag var nog första gången på riktigt länge som vi alla var på plats dessutom.
Många bra diskussioner, en trevligt lunchdate inbokad och ev en middag framöver. Inte illa det!

Nu sitter jag och undersöker olika options gällande var vi kan ha vår årsstämma i år... om någon som läser detta har förslag (i Växjö då) så mottages det tacksamt!

Lånade en bok av Ida igår och den läste jag klart när ungarna sov idag... så nu står jag där igen. Boklös men ändå så bokrik! Faktiskt inte så lätt att välja när man har så mycket att välja på. I-landsproblem må vara, men dock en problematik i min annars så okomplicerade vardag.

Imorgon blev min playdate inställd pga sjukt barn, så då har jag endast playdate på em och syjunta kvar. Kanske bra det för vi behöve handla lite och då kan jag ju ta mig en tur till Maxi med ungarna. Snacka om bra aktivitet för de två och för mig med! Lite win-win då vi tre älskar att strosa runt och provsmaka och titta på folk!

Nu bokval!

/Jenni

Inga kommentarer: