tisdag 12 januari 2010

Plums

lät det idag när det istället skulle ha låtit duns. Fast en väldigt liten duns men ändå.

För den oinvigde så kan jag avslöja så mycket som att det involverar en papperstallrik och en toalett... inte det mest fräscha att blogga om, men detta är ju en del av min vardag.

Hur som helst så nöjer jag mig med dagens skörd och får ta en tur förbi en brevlåda på väg in till mötet ikväll.

Snart kommer Andreas hem. Hoppas jag. Jag blir sååå rastlös att vara själv en hel dag. I och för sig fick jag oväntat besök av svärmor men hon hade bara tid att stanna en stund och sen väntade jobbet för hennes del.

Tvätten kallar,

/Jenni

3 kommentarer:

Evelina sa...

Men du... vad var det som sa pluns? Jag har lämnat fantasin på besiktning.

Jenni sa...

Ha ha, ja du Evelina... det är nämligen så att Isolde (min äldsta dotter) är med i en studie om diabetes och till det hör ett månatligt avföringsprov... och nu har hon slutat med blöja och således är det lite svårare att ta dessa prover... så jag har exprimenterat med papptallrikar i toalettstolen men hon lyckades med bedriften att "välta" den under själva processen, ha ha! Därav plums istället för duns... ville inte gå in på detalj för känsliga, men that's the shit!

Evelina sa...

Ha ha ha... aha! Låter ju som ett spännande projekt!