söndag 24 januari 2010

Skogspromenad och semla

Vi var ute på en härlig promenad i skogen idag.
Ungarna fick åka pulka och vi pulsade i snön. Det är så otroligt fridfullt och vackert här i "vår" egen skog. Kan inte fatta att man kan ha det så bra.

I eftermiddag har vi även hunnit med ett besök hos Andreas mormor Mai-Britt och hon bjöd på semlor... oj oj så gott! Det är nog årets tredje om inte fjärde (hoppsan då) och bäst hitills!!! Jag hittade en mobiltelefon i snön och lyckades spåra innehavarens pappa som inte kunde hjälpa mig då han befann sig i Stockholm, men då fick jag tag på en jobbarkompis till innehavaren som kom och hämtade den hos Andreas mormor! Dagens goda gärning x 2 med andra ord!

Nu ikväll lyssnar jag på skitbra musik på Spotify och rensar och röjer rejält i arbetsrummet/gästrummet, varvat med lite styrelsearbete och slösurf as usual.

Nu får jag röja lite till. Jag har ett litet projekt som väntar som jag inte kan ta tag i förrän jag är klar heller...

/Jenni

Inga kommentarer: