måndag 25 januari 2010

Fem Myror

Indra har feber idag och Isolde var lite konstig i magen så vi har en lugn slapp dag i soffan. Isolde och jag tittar på Fem Myror är fler än fyra elefanter och Indra härjar (hon har fått alvedon...) som ingenting har hänt.

Snart är det lunchdax och denna ständiga fundering över VAD som ska tillagas för att mätta de små magarna... sen middag och funderingarna börjar igen... Jag har skrivit upp lite recept och ska fortsätta snart och sen jädrar ska vi handla hem så allt finns hemma när andan faller på.

I eftermiddag skulle vi ha åkt till Ida, Viggo och Iris, men eftersom Indra har feber får vi stanna hemma. Så istället kommer Andreas mamma hit och då blir ju barnen själaglada så klart. Hoppas bara inte Indra smittar...

Jag ska på skolrådsmöte vid 17 och sen får jag väl fortsätta med mitt projekt i arbetsrummet. Det går så mycket lättare när man har bra musik i bakgrunden.

Nu mellanmål... åh detta ätande...

/Jenni

Inga kommentarer: