lördag 7 augusti 2010

Jag tävlar!

Den bästa fotografen jag vet har en tävling där hon bland annat lottar ut denna magnifika tavla... och jag vill så innerligt gärna vinna.

Dels för att hon är så jävla duktig på att fotografera, dels för att motivet är helt sagolikt, dels för att jag saknar mina katter, dels för att den skulle ge mig harmoni i sovrummet där den i så fall skulle få pryda en vägg, dels för att den alltid skulle påminna mig om vilken härlig person Evelina är och vilken tur jag har som har henne som vän... ja detta är bara några av anledningarna till varför hon så klart ska välja mig som värdig vinnare...

Vinner jag inte, så är jag i och för sig lika glad ändå, för jag har ju ändå kvar Evelina ju!

Gå in på hennes blogg och kika så får ni se fler storslagna bilder!



/Jenni

3 kommentarer:

Evelina sa...

Shit vilken motivering... det här kommer att bli svårt! :O Super fint skrivit Jenni :)

Jenni sa...

Det är från hjärtat i alla fall!

Evelina sa...

Det märkte jag :) Lovely!