onsdag 11 augusti 2010

Lingon & Blåbär

Jag var på barnklädesparty med grannen Jenny igår i Lindås utanför Emmaboda och tittade på lite Lingon & Blåbär-kläder. En massa fina saker men tyvärr lite dyrt så jag kände inte för att köpa så vidare värst mycket. Dock köpte jag ett nattlinne till Isolde för presentpengar som hon har fått så det kommer hon nog bli glad för.

Tjejen som var värdinna (Jennys kompis Monica) säljer själv barnkläder men för märket Rabdido, så när partyt var över fick vi shoppa loss i hennes utförsäljningslåda.. och oj oj oj vad jag handlade. 100:-/plagg och om man köpte fem plagg fick man ett sjätte gratis... så jag kom även hem med sex (!!!) klänningar till Isolde (och Indra på sikt) för 500:-. Inte illa alls! Även här tar jag av barnens presentpengar så kommer de ju verkligen till nytta.

Isolde trodde inte sina ögon i morse när hon fick se klänningarna..vilken lycka!

/Jenni

1 kommentar:

Evelina sa...

Lyckan måste ha varit total! :)