måndag 5 september 2011

Buzzador har gjort mig besatt av att tvätta...


I min senaste Buzzador-kampanj har jag fått möjligheten att prova Vanish fläckborttagningsmedel. Och hem i lådan har jag fått inte mindre än sju olika produkter att gå loss på och jag hinner knappt hem förrän jag vill köra en maskin tvätt. Vilken tur då också att jag har två små barn som älskar att smutsa ner sig :)

Jag fick hem följande produkter:

Vanish Oxi Action Pulver
Vanish Crystal White Pulver
Vanish Extra Hygiene Pulver
Vanish Oxi Action Gel
Vanish Crystal White Gel
Vanish Förbehandlarspray
Vanish Soffa & Matta spray


Något som är ett extra plus är ju att alla produkter från Vanish är svanenmärkta. Vanish-pulver är dessutom rekommenderade av Astma- och Allergiförbundet.

Jag har redan provat tre av produkterna och jag är hittills mycket nöjd!
Är det någon i min närhet som vill prova själv, så har jag några prover att dela ut. Bara hör av dig till mig.

Och är det någon som är sugen på att bli en Buzzador själv så klicka här!

För att läsa mer om Buzzador så går man in här.

/Jenni

Inga kommentarer: