torsdag 8 september 2011

Regn, sol, regn, sol...

Så har vädret sett ut nu i några dagar.
Liksom att det inte kan bestämma sig.
Ska det vara soligt och fint? Eller ska det vräka ner?
Hur som helst så är det skönt att det inte bara är regn och grått utan att det faktiskt tittar fram lite sol då och då. Det gör det så mycket enklare tycker jag.

Ikväll har jag haft lektion i samiska igen och upptäckte att mitt headset med mikrofon har pajat. Suck. Jag köpte det för tre veckor sedan och redan är det kaput. Jag blir sååååå trött. Jävla skitpisshelvete. Så nu måste jag rota fram kvittot, ner och reklamera skiten och därefter köpa ett nytt headset på vilken annan butik som helst än den... dvs Teknikmagasinet tror jag det var. Bara massa merjobb.

Har skrivit ett dokument som hängde över mig och nu dags att plugga lite innan jag stupar i säng. Är sjukt trött egentligen och frusen, men det är till att plugga om jag ska vara i fas med studierna.

/Jenni

Inga kommentarer: