torsdag 15 september 2011

Premiärskypat!

Jag har ju haft ett konto på Skype i flera år men aldrig använt det tror jag. Kommer inte ens ihåg anledningen till att jag skaffade det, men det var säkert en vattensäker plan bakom kan jag tänka.

Hur som helst, så försöker jag få min fina vän Linda i landet over there, att skaffa sig Skype så vi kan ringa till varandra gratis istället. Så härom dagen tog jag tag i saken och installerade ner det till vår nya (som är hur gammal som helst vid det här laget) dator för att vara beredd.

Och idag, när jag satte mig för att kolla mail etc, så ploppade det upp att en annan fin vän, Annika, var online och jag slängde mig över den virituella luren för att ringa henne. Och det gick hur bra som helst! Hon svarade, lika förvånad som jag, och vi pratade i nästan en halvtimme. Såååå bra!!! Helt gratis, helt enkelt och helt löjligt bäst! Jag är så nöjd och vill ha fler, fler, fler Skypevänner som jag kan ringa till när andan faller på!

Har du Skype? Adda mig! Mitt namn där är: jenniahlgren

/Jenni

Inga kommentarer: