måndag 26 september 2011

Vanish och Buzzador igen

Jag har ju som jag tidigare nämnt, fått möjligheten att prova ett antal Vanish-produkter och faktum är att jag har använt det vid varje tvätt (och det är ju en och annan i veckan det...) sedan dess. Jag är mycket nöjd måste jag säga. Jag har provat att blötlägga, att behandla direkt på fläcken och även att tillsätta Vanish i tvättmaskinen och jag tycker mig liksom tro att det blir liiiiite lite renare. Eller så är det psykiskt. Men rent och fint blir det i alla fall. Och gott luktar det!

Jag har fortfarande några prover kvar. Är det någon out there som vill prova? Säg till i så fall.

Är det någon som vill bli Buzzador själv så kommer länken här!

Nu är det dags att hänga upp min nytvättade, extra vita tvätt :)

/Jenni

Inga kommentarer: