tisdag 27 september 2011

Träningsvärken from hell!

Jag fick en briljant idé igår att jag skulle försöka göra några övning för att stärka upp musklerna kring knäna och fick tipset om gamla hederliga knäböj.

Jag tyckte det lät väldigt mesigt och ynkligt men tänkte att what the hell, jag kör väl några sådana och för att ge lite mer så körde jag några utfall på det.

Well. Idag kan jag knappt gå, stå eller sitta. Hur kommer det då kännas imorgon?
Fy fan vilken träningsvärk jag dragit på mig. Jag trodde inte det var sant. Jag tyckte ändå inte att det var sååå jobbigt som det känns idag. Visst, det kändes, men jag tyckte nog ändå att det var lite mesigt att bara göra knäböj. Den åsikten är starkt redigerad nu kan jag lova.

Trodde att en rask promenad idag på lunchen skulle mildra det lite, men icke! Fortfarande skitont i varenda muskel från rumpan till knäna. Men det är väl bra så klart. Frågan är ju bara när man orkar/vågar prova igen...

/Jenni

2 kommentarer:

Betty sa...

Härligt med träningsvärk! Eller hur ;) Stretcha ordentligt! Kram.

Jenni sa...

Lite härligt men också väldigt smärtsamt :) Jag ska prova och stretcha lite ikväll tror jag. Kram