onsdag 4 maj 2011

Allt flyter

Allt flyter. Och då syftar jag inte på filmen med samma namn.
Utan snarare på min mentala känsla över livet just här och nu.
Det kan snabbt vända och jag kan känna mig överröst av saker att göra.
Men här och nu så känns det som att allt flyter.

Jag har skrivit klart ett dokument som var viktigt att det blev klart till studierna. Denna gång handlar det om genusperspektiv och jag är färgad och influerad på hög nivå. Känner att detta speglar av sig i allt.

Jag ska snart packa ihop pinalerna för helgens resa.
Jag och Annika drar till Östersund.
First stop Bjurs' hos Micke och Sofie.

Tvättberget ska försöka elimineras med hjälp av lite bra musik och ett jävla anamma.

Skulle bara behöva lite tv-tid/mys med barnen tid/kvalitetstid med maken/träningstid också... Men snart, snart så har jag kanske även det...

/Jenni

Inga kommentarer: